Friday 12 August 2011

7 Ramadhan

Lambat pulak entry kali ni.. konon bz ;p.... 7 Ramadhan lps, kami berbuka puasa beramai2... 3 keluarga adik-beradik belah arwah ayah dtg buka puasa kat rmh aku.. kitaorg mmg rapat.. kebetulan aku bawa mak puasa kat sini.. tu yg diaorg pun turun dr KL ke Melaka.. diaorg anggap mak mcm kakak kandung diorg sendiri.. tu yg best pasal mak pak sedara belah ayah aku ni..

Macam2 la mak aku masak, atas request adik2 ipar dia... sempat jugak pakcik aku tunjuk skill buat kek.. ni bukti dia.. havoc kejap dapur aku...

 Orange Cupcakes by my uncle
syabas... hehehe...

Menu berbuka
 

 - Salad Buah-buahan (jambu, epal, mata kucing, kismis, mayonis)
- Orange cupcakes
- Jelly Cocktail
- Air Sirap Punch / Teh O panas / Air Suam


 

 - Nasi putih
- Cencaru Asam Pedas
- Ikan Talang Masin Masak Lemak Cilipadi + Nenas
- Tauhu & Tempe Goreng / Sambal Kicap

Syukur Alhamdulillah....





1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...